2011. augusztus 17., szerda

Ötödik rész


A fejem iszonyatosan zúgott az eséstől, és a lányok a folyamatos kiabálásaikkal sem segítettek, hogy egy kicsit is jobban érezzem magam. Lassan a szédülés is szűnni kezdett, és Kelseyék óvatosan megpróbáltak ülőhelyzetbe tornázni.
- Oké szóval elmagyarázza valaki lassan és halkan, hogy mi a fene történt? Nem emlékszem semmire.
- A kapu előtt összeakadtál Victorral, és beverted a fejedet – magyarázta Kelsey. – Úgy tűnt, hogy nincs baj, mert gyorsan felugrottál, de aztán pár lépés után egyszerűen összeestél.
- Fel nem tudom fogni, hogy lehetsz ilyen felelőtlen! – kiáltott közbe Leticia.
- Mikor fogsz végre felnőni? – tette fel a kérdést Kels égre emelt tekintettel. A fejmosás itt véget is ért, a két lány a további ordibálás helyett egyszerűen csak a nyakamba vetették magukat.
- Soha – kiáltottuk hangosan nevetve.                                              
- Ne örülj előre, az orvost akkor sem úszod meg – néztek rám ördögi vigyorral az arcukon. Pontosan tudják, hogy mennyire gyűlölöm a dokikat, és a folyamatos ellenőrzéseket. – És a papírokkal szépen beköszönsz Guardiolához, beszélni akar veled.
- Nemáááár, egy kis pihenés sokkal többet érne, higgyétek el – mosolyogtam rájuk kiskutya szemekkel, de látszólag nem hatotta meg őket. Fejüket csóválva, karon ragadtak és a kijárat felé kezdtek húzni. Időközben útjaink elváltak, a csajok gyorsan le akarták tudni az orvosi ellenőrzést, velük ellentétben én viszont egy kellemes zuhany mellett tettem le a voksomat. Az öltözőbe lépve pillanatok alatt megszabadultam a füves és átizzadt ruháimtól, és mivel a fiúknak már hírük sem volt, így egy szál törölközőben indultam a zuhanyhoz. Fél óra a forró víz alatt elegendő időnek tűnt, hogy lélekben felkészüljek egy újabb Pep-féle fejmosásra. A hajamat törölgetve léptem ki az ajtón, mélyen a gondolataimba voltam temetkezve, így még a szívem is megállt egy pillanatra, mikor gyanútlanul egy testbe ütköztem. Persze eközben a törölközőmnek is pont most kellett beakadnia az ajtó egyik kiálló szögébe. Égő fejjel próbáltam rángatni az anyagot, de az ahelyett, hogy kiszabadult volna, még tovább szakadt.
- Hagy segítsek – mosolygott rám a barna hajú srác, és hogy takarja a fedetlen felsőtestemet, magához ölelve nyúlt át a szöghöz. Másodpercekkel később végre újra szabadnak érezhettem magamat. Szorosan öleltem át a törölköző megmaradt darabjait, majd észbe kapva azonnal az öltöző sarkához rohantam.
- Egyébként a nevem…
Hallottam még a fiú hangját, miközben villámsebességgel kapkodtam magamra a ruháimat, hogy minél hamarabb eltűnhessek a helyről. Josep irodájáig futva tettem meg az utat, nem kis bosszúságot okozva ezzel az épületben dolgozó szerelőknek. Kopogás nélkül estem be Pep irodájába.
- Én is örülök neked – nézett fel rám a papírjai mögül. – Hogy vagy?
- Ezt a kérdést inkább hanyagoljuk – zuttyantam le a vele szemközti székbe, kezeimmel a térdemre támaszkodva próbáltam újra megfelelő mennyiségű levegőhöz jutni. – Szóval miről is akarsz velem beszélni?
- A jövődről. Azt hallottam, hogy ott akarod hagyni a válogatott, igaz ez?
- Igaz, és?
- Vegyél vissza egy picit – morgott rám Pep. Rögtön tiltakozni próbáltam, de egy kézmozdulattal belém fojtotta a szót. – te is csak egy ember vagy a csapatból, nincs jogod félvállról venni a futballozást.
- Egy – bólintottam beleegyezően – de te is tudod, hogy nélkülem nem lenne ugyanaz a csapat. Hol volt két éve? Csak egy szerencsétlen bekkelő csoport volt. Rajtam kívül nincs más támadó. Én viszem előre ezt a rohadt csapatot, és ezzel te is tisztában vagy.
- Erről majd máskor beszélünk. Térjünk vissza az előző témához, szóval mik a terveid a jövőt illetően?
- Talán az év végén befejezem a foczást, és valami újba kezdek. Tanulni fogok, és énekelni.
Pep elképedve bámult rám. Hosszú percekre nyomasztó csend telepedett az irodára.
- Ezt te sem gondolod komolyan – nyögte ki nagy nehezen. – Feladnád a karrieredet egy hirtelen fellángolás miatt?
- A zene nem csak egy fellángolás – morogtam idegesen. – Az életem a foci, de hiányzik valami… túlságosan hozzászoktam már a győzelemhez… már nem olyan édes az íze, mint amilyen régen volt… és a zene…
- Ebben az esetben - köszörülte meg a torkát, félbeszakítva az áradozásomat a zenélésről. A vonásai megkeményedtek, a hangja tárgyilagossá vált. – tájékoztatnom kell téged. A héten két klub is bejelentkezett érted. A Real Madrid két milliót, az AC Milan hármat ajánlott fel, mindkét klub négyéves szerződést kínál. Rosell úr elutasította az ajánlatokat, de ha te máshogy döntenél…
- Nem – vágtam rá határozottan – soha nem megyek másik csapathoz, örökké culé maradok.
- Ezt örömmel hallom – mosolyodott el. – Tehát ebben az esetben jöjjön a klub ajánlata.
- A klubé? – értetlenkedtem. – De hiszen most mondtam, hogy be akarom…
- Csak olvasd el – mosolygott továbbra is, majd egy finom mozdulattal papírok tömegét helyezte elém.
Unott fejjel bámultam a férfire, miközben oda sem figyelve belelapoztam a kötegbe. Már épp nyújtottam volna vissza, mikor a szemem megakadt az egyik papír első mondatán:

A(z) FIFA engedélyezi Suoma Kärki, 1992 július 22-én, Barcelonában született női labdarúgó részvételét, nemétől független, bármely FIFA által rendezett versenyen.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a rész is eszméletlen jó lett!
    A csajszikának el kell fogadnia a klub ajánlatát! Ilyen lehetőség soha többé nem adódik. Ki kell használni. Victor pedig kérjen bocsánatot azért amiért kiütötte a leányzót! És persze a bunkózásért!
    Ügyes vagy! Szóval várom a folytit! Siess vele!
    Puszi
    Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Megint csak nagyon köszönöm :)) Voltak bennem kételyek, hogy milyen lett ez a rész, de nagyon örülök, hogy tetszik! :)
    Azt hiszem nem lövök le túl nagy poént, ha elárulom, hogy nem Victor lesz a főszereplő :D Így utólag jöttem már rá én is, hogy kicsit gyanús, hogy mennyire nem bírják egymást a csajjal :D de lesz még szerepe neki is ;)
    Folytatás lehet, hogy még ma jön (bár a kommentek hiánya kicsit kedvem szegte =(), és pár napig nem is leszek gépnél, de legkésőbb csütörtökön jön az új rész :)
    Puszi, Kitti

    VálaszTörlés
  3. Szia! Most találtam meg a történeted, és nagyon tetszik :D Gerard hatalmas arc, tudom, hogy bunkó, de attól függetlenül nagyon bírom :D (alapjáraton is egyik kedvencem... :P)
    Kíváncsi leszek, hogy kivel akadt össze Suo.:P Úgyhogy remélem nem húzod sokáig, hogy ez kiderüljön :D
    Nagyon tetszik ahogy írsz, meg az is, amit :D Szóval, várom a folytatást ám nagyon ;)
    puszi, Dorcsy

    VálaszTörlés
  4. Szia Dorcsy! :)
    Először is nagyon köszönöm, a folytatás már fent is van ;)
    Nekem is Geri az egyik kedvencem :)) Lesznek még vele bőven problémák, de nem lesz ő mindig ilyen bunkó ;) További jó olvasást!
    Puszi :)

    VálaszTörlés