2011. augusztus 28., vasárnap

Első díj *-*

Köszönöm a díjat Nikíínek :) <3
Szabályok:
1) Tedd ki a logót a blogodra!
2) Köszönd meg a díjat akitől kaptad!
3) Írj magadról hét dolgot!
4) Küldd tovább hét embernek!
5) Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!
1) Imádom a futballt, kedvenc játékosaim Cesc Fábregas, Bojan Krkic, Gerard Piqué és Xavi Hernández. A Barcelona mellett drukkolok az Arsenalnak, és az AS Romának :)
2) Kedvenc autóversenyzőm Kimi Räikkönen, miatta szerettem bele a forma1 világába. Jelenleg Seb Vettelnek szurkolok :)
3) Imádom a finn és a spanyol nyelvet. Pár éve elkezdtem tanulni finnül, de mivel nem találtam jó anyagot, így be kellett fejeznem. Azért a telószámát eltudom kérni Kimitől :P :D
4) Hatalmas terveim vannak a spanyol (és katalán nyelvvel) kapcsolatban. Elkezdtem spanyolul tanulni (autodidakta módon), és az álmom az, hogy két év múlva a Szegedi egyetem spanyol szakára járhassak, és pár év múlva Katalónia területén éljek :)
5) Nagyon félek az érettségitől.
6) A barátaimért bármire képes lennék.
7) Elég bátortalan író vagyok, rengeteget jelent számomra az a pár vélemény, amit az "olvasóim" a blogon hagynak :)
Akiknek tovább küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése